Theater Sneek

Start kaartverkoop nieuw theaterseizoen

Campagne

Drukwerk

In samenwerking met

Opdrachtgever

Björn Sinnema

theater is ‘Even een andere wereld’ binnenstappen.

Björn en ik hebben brainstormsessie gefacaliteerd waarin we samen het (marketing)team verschillende ideeën hebben verzonnen. We zijn erachter gekomen dat iedereen met z’n eigen verhaal naar het theater gaat. De overkomsten tussen deze verhalen zit in het ‘even’ uit je eigen bubbel, alles even vergeten en genieten in het theater. Naar het theater gaan is even verlangen, even samen, even uit, even een andere wereld.

Nieuwe stramienen voor het programma

Alle pagina’s van de theaterbrochure zijn voorzien van een nieuwe opbouw. Afwisselend van spreads en mooie grote foto’s, agenda’s, advertenties en het programma. De brochure bestaat grotendeels uit pagina’s gevuld met het nieuwe programma van het Theater Sneek en met poppodium Bolwerk, dus daar is ook het meeste tijd in gaan zitten.

Het dtp’en van deze programmapagina’s is door de interne vormgever gedaan, hierdoor kon het marketingteam de laatste wijzigingen gemakkelijk doorvoeren en is het budget wat gedrukt. Vervolgens heb ik het geheel weer samengevoegd en de eindcheck gedaan.

Cycloon aan het woord

''Jochem is fijn om mee samenwerken. Proactief en positief. Veel kennis van content marketing en ervaring in het opzetten van toffe campagnes. Daardoor ben breed inzetbaar, ook door je technische skills. Jochem is betrokken en stelt goede vragen om duidelijkheid te krijgen/ te creëren. Een goede toegevoegde waarde binnen het team.''

Door op ‘Alle cookies accepteren’ te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.