Uit in Huis
Uit in huis: Start culturele seizoen ‘23
Merkidentiteit
Campagne
Website
Drukwerk
In samenwerking met
Opdrachtgever
Annemarie Lindeboom, Studio Zeepsop
Projectleiger
Annemarie Lindeboom
Tekst en marketing
Social Media
Opening van het culturele seizoen
Op zaterdag 9 september 2023 openden meer dan veertig culturele organisaties letterlijk hun deuren. Tijdens Uit in Huis toonden zij wat het publiek het komende jaar kan verwachten. De organisatie heeft maandenlang aan het evenement gewerkt en ondanks de hitte was er veel belangstelling en hing er een gezellige sfeer.
Doorontwikkeling van de bestaande stijl
Uit in Huis wordt één keer paar jaar georganiseerd. De stijl van 2022 heeft de basis gevormd van de 2023 editie. Met het oog op naamsbekendheid en de lange termijn is de stijl iets versimpeld. Deze stijl is vervolgens doorvertaald naar het ontwerp en realisatie van de nieuwe website, een nieuwe social media stijl, online en fysiek promotiemateriaal, de Uit in Huis-krant en de plattegrond.
Een vrolijk geheel
Cultuur zet de stad in bloei. Het vrolijke patroon dat in 2022 is ontwikkeld sluit daar perfect bij aan. Het knalt, valt op en zorgt voor een vrolijke geheel. Het patroon toegepast op alle middelen. Het zorgt ervoor dat deze in lijn zijn met elkaar en op de lange termijn zorgt voor herkenbaarheid van Uit in Huis.
De grote hoeveelheid aan informatie structureren
Met meer dan 40 activiteiten kan je natuurlijk snel het overzicht kwijt raken. Voor de webpagina met alle activiteiten is een filtersysteem gebouwd zodat de bezoeker makkelijk de activiteiten kan vinden. En als er informatie van een activiteit wordt gewijzigd wordt dan overal op de website met één klik gedaan. Super handig.